Παν. Ψωμιάδης: "Εγώ δεν είμαι Καραμανλής" (11 φωτό)

Εόρτασε το Πάσχα στα Γιάννινα και φωτογραφήθηκε με προθυμία για την "Κάτοψη". Τι είπε για την δικαστική απόφαση σε βάρος του
Άνετος και ωραίος ο Παναγιώτης Ψωμιάδης την ημέρα του Πάσχα στα Γιάννινα. Τον επισκεφθήκαμε στο ξενοδοχείο "Grant Serai-Ξενία", όπου διέμενε μαζί με την οικογένειά του. Η συνομιλία μαζί του και η φωτογράφηση ήταν σχετικά σύντομη, γιατί βιάζονταν να φύγει για προσκύνημα στη Μονή Μολυβδοσκεπάστης (στα Ελληνοαλβανικά σύνορα). Τα λόγια του γρήγορα και κοφτά. Όπως και οι κινήσεις του. Όμως σε όλα του ήταν αυθόρμητος. Έψησε το αρνί για λίγο, τσούγκρισε κόκκινα αυγά με την οικογένειά του, αλλά και με όσους τον πλησίασαν. "Τι γίνεται", τον ρωτήσαμε, "με την δικαστική απόφαση, που σας κάνει έκπτωτο από το αξίωμα"; Μας απάντησε με αυτοπεποίθηση: "Όλα καλά θα πάνε. Δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα.
Δεν ανησυχώ καθόλου. Εμένα με αγαπά και με στηρίζει ο λαός. Αυτός είναι η δύναμή μου. Είμαι μέσα στις καρδιές των ανθρώπων. Και δεν πρόκειται να φύγω από εκεί". Δέχθηκε με προθυμία να φωτογραφηθεί και μόνος του και με την οικογένειά του και με...θαυμαστές του. Ακομπλεξάριστος και ευχάριστος. Ο Καραμανλής μας... κυνήγησε, του αναφέραμε, όταν προσπαθήσαμε να τον φωτογραφήσουμε. Και αυτός, με σοβαρό ύφος, τόνισε: "Εγώ δεν είμαι Καραμανλής". Στα ίδια μήκη κύματος, όσον αφορά στην απλότητα, κινούνται και η σύζυγός του με τις κόρες του. "Οικογένειά μου δεν είναι μόνο η γυναίκα και οι κοπέλες μου, αλλά όλος ο κόσμος", λέει ο ίδιος. Αποχαιρετώντας τον με εόρτιες ευχές, πήραμε μαζί μας τη γεύση της ενεργητικότητάς του.