Αν και έκανε μεταμόσχευση καρδιάς, γέννησε παιδί τη Μ. Δευτέρα!

Η περίπτωσή της είναι σπάνια στα παγκόσμια ιατρικά χρονικά
Η περίπτωση της 38χρονης Ζωή Κωσταρίδη είναι η µοναδική στην Ελλάδα και από τις σπάνιες στα παγκόσµια ιατρικά χρονικά. Υποβλήθηκε σε µεταµόσχευση καρδιάς, ήθελε, όµως,  να γίνει µητέρα. Οι γιατροί δεν της το επέτρεπαν. Εκείνη επέµεινε. Και τη Μεγάλη ∆ευτέρα έφερε στον κόσµο το µωράκι της. Λέει η ίδια: «Η λαχτάρα µου ήταν απεριόριστη! Είναι που τρία χρόνια προσπαθούσα να πείσω τους γιατρούς να µ’ αφήσουν να κάνω παιδί.Αρχικά ήταν διστακτικοί έως κι αρνητικοί, αφού προηγουµένως είχα υποβληθεί σε µεταµόσχευση καρδιάς…».
Και προσθέτει: "∆εν χορταίνω να κοιτάω το μωρό! ∆εν µπορώ νατ ο πιστέψω ότι είναι το παιδί µου! Το βλέπω και νιώθω ότι η καρδιά µου θα σπάσει από την αγάπη που έχω να του δώσω! Και ο σύζυγός µου, ο Ηλίας Τσιρωνίδης, που δεν εκδηλώνεται γενικά, τώρα πια έγινε... αλοιφή! Κλαίει κι αυτός όποτε βλέπει τον γιο µας. Εκφράζεται πλέον ανοιχτά, ήδη του µιλά".