Πρόξενος στην Αλβανία δηλώνει ότι είναι γκέι!

Και επειδή οι Αλβανοί τον σέβονται, θεωρεί ότι η χώρα πληρεί τις προϋποθέσεις για να ενταχθεί στην Ευρώπη... 
Άλλο και τούτο... Ο Ιταλός πρόξενος στην Αυλώνα Sergio Strozzi δηλώνει δημόσια ότι είναι ομοφυλόφυλος και πως  το γεγονός αυτό το σεβάστηκαν οι Αλβανοί. Μάλιστα αυτό το θεωρεί κριτήριο για την ένταξη της Αλβανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ανέφερε σχετικά: «Όλοι οι άνθρωποι που μας γνώρισαν, εμένα και το σύντροφό μου, δεν είχαν ποτέ πρόβλημα. Είμαστε πάντα καλοδεχούμενοι και μας έχουν σεβαστεί… Αυτό είναι κάτι πολύ θετικό γιατί είναι ένας από τους όρους που πρέπει να εκπληρωθούν

για την ένταξη στην Ευρώπη.Κάποιος μπορεί να πει πως εμένα με αποδεχθήκανε γιατί είμαι πρόξενος και έχω άλλο κύρος, είμαι ξένος. Ίσως αυτό είναι αλήθεια, ο ρόλος μου με προστάτευσε ώστε οι άνθρωποι να μην έχουν αντιρρήσεις και να με αποδέχονται».